• neiyetu

L'industria di l'imballu è di a stampa di a Cina include l'industria di basa di l'imballu è di i prudutti è l'industria di fabbricazione di apparecchiature di imballu è di stampa. U primu hè una industria intensiva in manodopera cun bassu cuntenutu tecnulugicu è piccule barriere à u sviluppu di l'industria, chì hè faciule d'esse in svantaghju in a cuncurrenza cù u capitale; Quest'ultima hè una industria intensiva in tecnulugia di capitale cù capacità tecnologica indipendente, a capacità di sviluppu è d'innovazione è a capacità di cuncentrazione di capitale determinanu i vantaghji competitivi di l'industria. L'industria di l'imballu è di a stampa di a Cina ùn hà micca capacità d'innuvazione tecnologica, bassa concentrazione di capitale, senza vantaghju cumpetitivu, è serà in una situazione svantaghju in a cuncurrenza per via di l'impattu di capitale. Dunque, dopu à l'entrata di a Cina in l'OMC, l'industria di l'imballu di carta naziunale hà enormi opportunità di cummerciale è una competizione feroce.

Attualmente, u sviluppu di a tecnulugia di stampa di imballaggi in carta presenta e seguenti novità: i materiali à un stratu si sviluppanu versu i materiali à più strati; Stampa offset, stampa gravure, stampa flexo, serigrafia è altri metudi di stampa coesistenu è a stampa flexo crescerà u più veloce; u fogliu unicu di carta si sviluppa versu rotulu di carta è macchina unica per a produzzione in linea; L'applicazione cumpleta di e varie tecnulugie cunnesse (cum'è cuncepimentu informaticu, tecnulugia digitale, tecnulugia di trasfurmazione laser è novi materiali, ecc.) Ottimizza costantemente tuttu u sistema di produzzione.

In l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'imballu, e richieste di e persone sò continuamente diversificate, è richieste più alte sò presentate per u mercatu di l'imballu. Dunque, l'ingredienti di a materia prima devenu esse assai stabili, i parametri termichi di u fornu cù qualità di fusione devenu aduttà un sistema di cuntrollu digitale per realizà u cuntrollu ottimale di tuttu u prucessu è migliurà a concentrazione di produzione.

Hè previstu chì l'ecunumia circulare diventerà u modu principale di u sviluppu di l'industria di l'imballu in u futuru, u riciclaghju è l'usu di e risorse di imballu di rifiuti realizeranu l'industrializazione, i materiali di imballu verdi saranu sviluppati è sviluppati vigorosamente, è l'industria di l'imballu di basa accelerà dinò u so sviluppu.

news


Tempu di posta: Aug-23-2021