• neiyetu

Shengyuan Packaging hè una sucietà in linea per i mercati d'oltremare stabilita da Yutai Luggage (predecessore) in u 2018. À u principiu, eramu principalmente rispunsevuli di u mercatu naziunale, è l'emergenza di l'Internet hà creatu opportunità d'affari. Cusì, avemu sfruttatu sta opportunità è iniziatu un novu viaghju.

Dapoi u 1980, ci simu specializati in a fabricazione di vari prudutti di imballu, pigliendu a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule cum'è u nostru scopu di sviluppu, implementendu stu cuncettu in ogni ligame di produzzione è d'appruvisioni, migliurendu costantemente i prudutti attraversu a tecnulugia è u sviluppu, seguitendu e tendenze di u mercatu è stabilendu a nostra propria maghjina di marca.

In a grande famiglia di Shengyuan, ùn pudete micca vede solu prudutti di carta cum'è sacchetti di carta, cartoni è sacchetti di valvula, ma ancu imballaggi di più ogni ghjornu, cum'è sacchetti di tela, sacchetti di lino, ecc. Una varietà di prudutti vi furnisce più scelte. Quì, ci sforzemu di creà più imballaggi di alta qualità è di risolve i vostri prublemi di imballu.

L'imballaggio hè un equilibriu di prutezzione di u vostru pruduttu, prumuzione di a vostra marca è ottimizazione di l'assi chì avete investitu per riempie quellu pacchettu. Da 15 persone in 1980 à più di 300 persone oghje, continuemu à recrutà ogni tipu di sangue ghjovanu è energicu in a squadra. Cù decennii di sperienza, a nostra squadra di vendita puderia furnisce a megliu scelta è cunsiglii prufessiunali. Speremu di cooperà cun voi per creà un imballu unicu per i vostri prudutti è marche.

news


Tempu di posta: Aug-23-2021